Általános szerződési feltételek

1. Bevezetés

Jelen dokumentum tartalmazza a Czeizer Zsolt e.v. (székhely: 9027 Győr, Mártírok útja 40., adószám: 68213295-1-28) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal / webáruház (mely a www.salesoldal.hu oldalon és annak aloldalain, így ezen oldalon is megtalálható), használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, figyelmesen olvasd el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésednek leadása előtt úgy nyilatkozol, hogy megismerted jelen ÁSZF tartalmát és elfogadod azt.

Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinted kötelező érvényűnek, úgy kérlek, ne vedd igénybe az oldal szolgáltatásait.

Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Szolgáltató adatai:
Név: Czeizer Zsolt e.v.
Székhely: 9027 Győr, Mártírok útja 40.

Kapcsolattartási adatok:
E-mail: iroda@tanfolyam.salesoldal.hu
Telefon: +36 70 242 4888
Adószám: 68213295-1-28

Tárhely-szolgáltató adatai:
Név: Tárhely.Eu Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u. 4.
Elérhetőség: support@tarhely.eu
Telefon: +36 1 789 2 789

2. Általános rendelkezések

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.

Jelen ÁSZF 2020. április 01. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk felületén.

A www.salesoldal.hu oldalon és minden aloldalán található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése írásbeli engedélyköteles.

A tanfolyam struktúrák módosításának  jogát minden tanfolyamunknál fenntartjuk.

3. Jogi nyilatkozat

Azzal, hogy látogatod a Czeizer Zsolt e.v. által üzemeltetett www.salesoldal.hu domain néven és ennek aldomainjein elérhető weboldalakat, így jelen weboldalt, elfogadod az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem vagy vásárlója Czeizer Zsolt e.v.-nek.

3.1. A Weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog

A www.salesoldal.hu domain néven és ennek aldomainjein szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd. Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, minden eleme, szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos minden képi és technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más rész Czeizer Zsolt e.v. szellemi tulajdonát képezik.

A www.salesoldal.hu domain néven és ennek aldomainjein elérhető weboldalak, így jelen weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, bármilyen technikával történő másolásával, terjesztésével és felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.

4. Adatkezelési szabályok

Adatkezelési tájékoztatónk letölthető az alábbi linkről.

Tájékoztatunk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adataid (pl. a neved), lakcímed és egyéb személyes adataid (pl. e-mail címed, számlázási címed) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.

5. Megvásárolható szolgáltatások köre

Czeizer Zsolt e.v. által szervezett konferenciák, tréningek, szemináriumok, előadások, könyvek, online anyagok, melyeknek árát a https://tanfolyam.salesoldal.hu oldalon vagy azok aloldalain, az egyes termékek leírásainál tesszük közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak lefelé és felfelé is változhatnak az aktuális árhoz képest.

Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve ritka esetben személyesen vásárolhatók meg (utóbbit minden esetben külön közzétesszük).

Upsell termék kizárólag az alap termékkel együtt vásárolható, önálló termékként nem lehetséges az upsell termék upsell áron történő megvásárlása. Amennyiben mégis így vásárolsz az űrlapon, vásárlásodnak értékét visszafizetjük, megrendelésed és minden adatod azonnali hatállyal töröljük a rendszerből.

6. Árak

A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség az Űrlap jobb oldalán található, valamint magában az űrlapban is feltüntetésre kerül, így a megrendelés véglegesítése előtt egyértelműen látható, valamint a Fizetés és Szállítás menüpontban is megtalálható az oldal alján. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.

A rendezvények, valamint online anyagok, feltüntetett szolgáltatások 27% ÁFA-t tartalmaznak, a könyvek 5% ÁFA-t. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék leírásánál és rendelési lehetőségénél.

Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Amennyiben bármelyik termékünkre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.

7. A rendelés menete

A webshop oldalán található űrlap kitöltésével, majd a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” / „Felveszem” gombra történő kattintással tudod a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni.

8. Fizetési módok Magyarország területén

Könyv, csomagküldés esetén futárral:

  • online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül (mobilon is működik!)
  • utánvét
  • átutalás
 

Rendezvény esetén:

  • online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül (mobilon is működik!)
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
 

Online tananyag esetén:

  • online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül (mobilon is működik!)
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
 

Előfizetői szolgáltatás esetén:

  • automatikusan ismétlődő online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül (mobilon is működik!)
 

 

Online Bankkártyás fizetés esetén a Barion (Barion Payment Zrt. elektronikuspénz-kibocsátó intézmény – 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő a Barion rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlánkon történő jóváírásától számított 1 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).

Amennyiben a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” / „Felvesze,”gombra kattintasz, úgy tudomásul veszed, hogy rendelésednek elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az számodra. Rendelésednek elküldésével kijelented, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdted meg.

Megrendelésednek megérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld megrendelésedről, elektronikus formában, a rendeléskor az általad megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, úgy keress minket az iroda@tanfolyam.salesoldal.hu email címen.

A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Barion (Barion Payment Zrt. elektronikuspénz-kibocsátó intézmény – 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.), mint adatkezelő részére.

Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

9. Megrendelések feldolgozása, teljesítése

Megrendelésed munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják feléd.

A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti.

A program-, időpont- és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk – önkényesen ezt sosem tesszük, kizárólag előre nem látható, kiszámíthatatlan események okán változtatunk, és akkor is csak ha feltétlenül és elkerülhetetlenül szükséges.

Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Veled a kapcsolatot és értesít az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Neked abban az esetben van jogod elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeid, és nem vis major helyzet idézte elő (vis major esetén az elállási joga nem él). Ebben az esetben a már megfizetett díjat az elállási nyilatkozatodnak közlésétől számított 60 napon belül visszafizetjük.

10. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (GLS) történik. A termék szállítási idejét a weboldal ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a futárral, aki e-mailben és sms-ben is értesít a szállítási időpontról.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN:

  • GLS futárszolgálat házhozszállítással ONLINE BANKKÁRTYÁS fizetés esetén: 1500 Ft
  • GLS futárszolgálat házhozszállítással UTÁNVÉTES fizetés esetén: 1750 Ft
 

 

A megrendeléseket, azaz csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Webshippy Fulfillments Kiszervezett Webáruház Logisztikai Szolgáltató végzi, a csomagot a WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai és Szállítmányozási Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1134 Budapest, Pozsonyi út 14. 1. em. 5., cégjegyzékszáma 01-09-282775, adószáma: 25569421-2-41) logisztikai partnere, a GLS fogja a megadott címre szállítani.

Magyarország területén belül a csomag érkezése a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül várható, azonban a pontos szállítási móddal és költségekkel kapcsolatban a rendelés beérkezését követően, e-mailben értesítünk. Egymást követő három sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a megvásárolt áru visszaküldésre kerül. A visszaérkezett áruról az Üzemeltető értesítést kap, mely értesítés alapján közvetlenül veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval a szerződés teljesítésének sikeres lebonyolítása érdekében.

Amennyiben a termék kiszállítása a vásárló érdekkörébe tartozó okból a megrendelés visszaigazolását követő 30 napon túlmenően is meghiúsul, azt úgy tekintjük, hogy a szerződés teljesítése lehetetlenült, mely lehetetlenülésről a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk. A tájékoztatás megküldését követően a terméket a Weboldalra/Webáruházba újbóli értékesítés céljából visszahelyezzük, míg a termék esetlegesen előre kifizetett vételárának visszautalását legkésőbb a tájékoztatást követő 14 napon belül elindítjuk a vásárláskor használt kifizető kártyára.

11. Elállás, felmondás

11.1. Elállási / Felmondási jog

3 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, jogosult vagy 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le. Határidőben gyakorolod elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldöd elállási/felmondási nyilatkozatod.

Online termék esetén megrendelésednek elküldésével határozottan lemondasz az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került.

11.2. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatodnak kézhezvételétől számított 60 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Te az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel. Ha kérted, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondásod esetén köteles vagy megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az általad nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Hogyan gyakorolhatod elállási / felmondási jogod?

Az elállásra / felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatodnak Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatod. Nyilatkozatod Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheted. Amennyiben élsz elállási / felmondási jogoddal, úgy a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 60 napon belül visszatéríti Neked a megfizetett díjat az általad használt fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően élsz felmondási jogoddal, úgy tudomásul veszed, hogy a Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).

Jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszed, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogod elveszíted, azzal nem élhetsz.

Rendezvények esetén tudomásul veszed, hogy a rendeléstől számított 3 napon túl nem él a felmondás, illetve elállás joga. Amennyiben mégsem tudsz, vagy nem jelensz meg, úgy a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért vagy köteles a Szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az általad már előzetesen befizetett rendezvény díját elveszíted. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelésed a rendezvény előtti 14 napban történik. Ebben az esetben nem él a 3 napos felmondási, illetve elállási jog. Így azzal vállalod azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási jogod nincs.

Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az teljesítésednek komolyságát (tehát hogy jelentkezésednek megfelelően, részt veszel a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenéseddel a Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Rendelésed elküldésével kifejezetten tudomásul veszed a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadod.

Viszont a rendezvény részvételi jogosultságod átruházhatod másra, ha mégsem tudsz, vagy nem kívánsz részt venni a rendezvényen. Praktikusan ez azt jelenti, hogy átadhatod másnak, vagy eladhatod másnak a részvételi jogosultságod, vagy a jegyed. Ebben az esetben legkésőbb a rendezvényt megelőző második nap éjfélig szükséges eljuttatni az átruházási szándékod részünkre írásos formában (postai úton, vagy emailben), melyben megjelölöd azt a résztvevőt, aki átruházza a helyét, illetve azt a résztvevőt, aki kapja az átruházott helyet. (Pl.: ha egy rendezvény május 5-én kerül megrendezésre, legkésőbb május 3. éjfélig szükséges elküldened azt az emailt, amiben megírod hogy lemondasz a részvételről, és a helyed átruházza egy másik félre – itt a résztvevő neve, és email címe szükséges a beazonosításhoz, és hogy minden szükséges információt el tudjunk küldeni részére még a rendezvény előtt.)

Amennyiben a rendezvény vis major következtében elmarad, úgy a Szolgáltató kötelessége, hogy belátása szerint vagy online nézhető formában hozzáférést biztosítson a rendezvény tartalmával megegyező tartalomhoz maximum 7 napig, vagy pedig azt egy másik időpontban meghirdesse, amire a korábban vásárolt jegyeket elfogadja. Vis major esetén a rendezvény részvételi díja nem jár vissza, viszont az új időpontban díjmentes részvétel biztosított, vagy az online hozzáférés díjmentesen biztosított maximum 7 napig. Az online felvétel esetén a jelentkezésnél feltüntetett pénz-visszafizetési garancia (ami az ebéd szünet végéig él) elveszik, tekintve, hogy a teljes anyag egyben átadásra kerül.

12. Kellékszavatosság, termékszavatosság

12.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatossági jogoddal?

A Szolgáltató (Czeizer Zsolt e.v.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesítheted a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igényed alapján?

Választásod szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:

  • Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kértél, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Te is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz. Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmed, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már nem érvényesítheted. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vállalkozással szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényed.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogaid érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (Czeizer Zsolt e.v.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már köteles vagy bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12.2. Jótállás (pénzvisszafizetési garancia)

Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben – rendezvények esetén – nem vagy elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az általad hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Neked. Jótállási igényed a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles vagy jelezni a szolgáltató felé a helyszínen az erre a célra szolgáló “Garanciális igénylőlap” kitöltésével és leadásával. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs „ebédszünet”, úgy az 1. szünet végéig köteles vagy a jótállási igényed jelezni.

Amennyiben viselkedéseddel zavarod a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy szerződésszegést követsz el és a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben távozásra szólítson fel Téged. Ebben az esetben jótállási igényeddel nem élhetsz a szolgáltatóval szemben.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy pedig vis major következtében keletkezett.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz, egyébként viszont  a jótállásból fakadó jogok kellékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.

Kép- és hangelvétel

Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett. A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós, videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással hozzájárulsz, hogy a fotója, az Téged tartalmazó videórész vagy az Veled készült interjú publikálásra kerüljön.

13. Panaszkezelés

Megrendelés után esetleges panaszaiddal, kérdéseiddel az alábbi telefonszámon fordulhatsz kollégáink felé: +36 70 242 2888

Panaszaid, észrevételeid az iroda@tanfolyam.salesoldal.hu email címen jelezheted felénk.

Személyesen csak előre egyeztetett időpontban állunk rendelkezésedre.

Kérjük, hogy amennyiben panasszal élnél szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban a Szolgáltató felé forduljon. A szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.

Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheted. Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. A platform elérhető az alábbi linkről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Panaszoddal a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhatsz. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találod meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Ez a weboldal a böngészési élmény tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. A böngészés folytatásával hozzájárulsz ezek használatához. További információ